Allergisk mot allergier.

Så trött på allergier och annat just nu. Åkte hem efter halva dagen, inte haft energi hemma heller.
Så vad gör man då?
Pluggar och drömmer om sommaren, medan man kollar ikapp på NCIS. Det är vad man gör.

Har lite svårt att greppa att det här är mitt sista sommarlov! Jag vill inte sluta gymnasiet, inte börja plugga på nytt. Särskilt inte när jag inte vet exakt vad man ska plugga till. Möööh.
Men den här sommaren ska bli den bästa! Utan tvekan.

Dagens citat:
 - I think we should start fighting other people...      <--- dr Doofensmirchz (aahmentyp) i Phineas & Ferb.


Kommentarer
Postat av: jessie

hahaXD



du kan bli piercare tillfälligt och jobba med milla och mig i våran salong som jag ska öppna när jag får en miljon^^

XP

2011-03-16 @ 11:36:30
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0