AJ!

Nu borde jag plugga matte, men istället pillar jag med lite idéer till olika projekt, som jag antagligen inte kommer att genomföra ändå. Men det är kul att bolla lite idéer ibland också. Det gäller bland annat två nya "fotoprojekt", ett musikprojekt och lite småpyssel.

Men nu ska jag inte skriva om det.

JAG HAR EN SÅN FÖRBANNAD TRÄNINGSVÄRK. (Värt versalerna)
Jag kan inte ens gå, ser ut som att jag är minst 70+, och det gör ont att röra sig överhuvudtaget. Just nu, rekommenderar jag inte core. Absolut inte.

För övrigt fyllde min moster 50 idag, så vi har vart där och firat hela eftermiddagen. Min slökt är överlag ganska trevlig, vill jag påstå.


Grattis moster!


Kommentarer
Postat av: Lindis

hon hälsa och tackade så mycket tillbaks :D

2011-03-24 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0