Text.

Jag vet att jag har blivit dålig på att blogga med ord. Men det är faktiskt svårt att skriva om vad man gör utan att det blir supertråkigt att läsa, och då känns det som att bilderna talar för sig själva. Så då är det mycket enklare, men jag ska bättra mig. Om ni vill förstås?

Men min helg har i alla fall varit toppen!
Först tog världens bästa Burris studenten, härligt att se alla glada. Sen igår så åkte jag först till pappa, innan Klara, Burris och Gabriella kom, så drog vi till Borlänge. Först hängde vi i trappor, sen gick vi till Sveatorget, där det var en gratiskonsert.

Vi såg inte alla band, men det första vi såg hade en snygg gitarrist, haha. Inte lät de illa heller. Sen spelade Hanna Turi, hade inte hört mycket innan, men hon var mysig :)
Sen. Sen var det Sugarplum Fairy. Jag dog. Enough said.

Idag körde jag till Borlänge och hämtade en säng.

Tack alla för en superhelg! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0