Peace & Love 2011 ♥

Jag tänker inte ha något långt inlägg om P&L. Blir väldigt mycket ord då bara, känns det som.
Istället kör vi list-format på skiten!

Bästa:  Allt mysigt folk! Vårt camp var fullt av glada, fina människor som gjorde festivalen awesome.
Sämsta: Allt kaos.
Mysigaste: Tälthäng.
Drygaste: Att försöka få upp det där förbannade tältet, eller vad säger du Jennifer? ;)
Äckligaste: Kycklingen i min vegetariska thaimat eller bruden som moonade.
Bästa bandet: All Time Low, Håkan eller Daniel Adams-Ray tror jag.
Sämsta bandet: Måste motvilligt säga Kings of Leon. Det hände liksom inte så mycket.
Besvikelse: Att jag missade The Ark. Dumma mig!
Finaste: Campingen efter ett par dars festande. Kanske inte.

Citat: "Kan jag säga direkt"

Tack alla härliga människor för en härlig festival! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0