Framsteg, bakslag och trötthet.

Fy vad jag är sliten!

En veckas jobb, två veckor kvar. Orkar inte riktigt göra så mycket när jag kommer hem, har somnat varje dag efter jobbete. Men idag träffade jag Burris en sväng. Väldigt trevligt, diskuterade festivaler och engelska äventyr.

Har även lyckats ha leggings utan att känna mig tjock och tänka på hur jag ser ut. Det är nice. Men. Barn är elaka! Har fått höra att jag har fult hår, är tjock och massa annat bara under den här veckan. Känns inte underbart. Men å andra sidan börjar alla bitarna sakta falla på plats nu, äntligen.


Kommentarer
Postat av: jessie

barn är konstiga :/

2011-07-22 @ 11:13:24
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0