Värdelös dag.

Fick en hemma-dag idag igen. Allergisk och svullen, heja!

Så istället för att göra nytta, vad har jag då gjort? Sovit bort hela dagen. Blir alltid så när jag planerar att göra saker. Men har man inget planerat så nog fan vaknar man åtta...
Men promenerat har jag hunnit. Känns bättre nu, så nästa vecka får jag nog träna. För första gången på två månader. Det kommer kännas.

Nu väntar lite plugg, och tedrickande. Tog sista påsen supergott te nu, så nu får jag dricka annat te så att jag får köpa nytt någon gång.

Jag vet att ni älskar trista och osammanhängande bogginlägg!


Kommentarer
Postat av: lindis

jag saknar våran msnstund! :D de var mycket trevligt :D

2011-01-25 @ 07:07:51
Postat av: Gabriella

vi älskar bogginlägg! xD

2011-01-25 @ 16:17:25
URL: http://gabriellafjellander.blogg.se/
Postat av: Lindaa

tack så mycket :D hihi

vi får göra en favorit i repris! :D

2011-01-25 @ 21:47:27
URL: http://lindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0