Värdelös dag med ett uns av tristess.

Idag blev en hemmadag igen. Men idag ser jag mer ut som en punkterad ballong; säckig och bulig på samma gång. Inte vackert precis.
Men imorn blir det skola. Även om jag ser dum ut, men man kan ju inte vara på topp jämt!

Nu borde jag verkligen sova. Men grejen är den att jag har gjort det hela dagen redan, så är inte så trött. Blir väl att kolla på någon seg film eller något. Kommer vara astrött imorn, men vad gör skolan? Tar bort min sovmorgon. Inte roligt.

JAG VILL ATT DET SKA HÄNDA SAKER!


För att jag saknar den dagen.


Kommentarer
Postat av: linda

Snygga är vi! vi måste hitt på något tok snart :D

2011-01-26 @ 17:13:47
Postat av: lindis

Jag saknar också den dagen! <3

Alla våra dagar tillsammans är något alldeles speciellt!

2011-01-26 @ 20:09:28
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0