Vad vill du bli när du blir stor?

Sitter framför datorn med en kopp te och får mer eller mindre psykbryt.

Vad vill jag bli när jag blir stor?
Kan någon tala om det för mig? De enda kraven jag har är att det ska vara varierande, hjälpa miljö/människor/djur, en okej lön, lätt att få anställning, kreativt och utvecklande. Åh, just ja. Max fem års utbildning utan krav på toppbetyg.

Blir galen! Ena sekunden finns det hundra miljarder saker som jag vill bli, en annan verkar allt så tråkigt att jag smäller av.

Men Fysik B lär jag nog läsa.

Kommentarer
Postat av: jessie

superhjälte?



MegaMiljöKvinnan!!!!!!!!



kanske är svårt att få anställning, dock...

mjöh >.<



haha :P

2011-01-28 @ 00:51:23
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0