Jeppas snickerifirma.

Idag har jag övningskört på riktigt för första gången på flera månader. Det gick väl sådär, men jag känner att det kommer tillbaka fort, som tur är!
Har ju bara ett halvår lite drygt på mig att ta det där satans körkortet nu, men ska snart skriva in mig på körskola och så, så jag känner att det är på gång nu!

Nu sitter jag och kikar på inredningssaker till mitt nya rum. Tänkte försöka renovera det på sportlovet. Härligthärligt!

Har jättemycket som ska göras här hemma, massa som ska göras om och lagas... Till sommaren ska lekstugan, taket, huspanelen, mitt rum, tvättstugan och massa annat fixas. Kommer ju vara snickare när det här är klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0