Ehem.


Ge mig sommar nu!

Dagens citat:
- När jag säger nu så måste du titt.. NU NU NU NU NU!!!!!!

Idag fick jag Klaras pennudd i ögat. Det var trevligt!

Annars var det en ganska händelselös dag idag. Det var i och för sig ganska roligt, men jag var sjukt trött! Gick och la mig vid halv två igår (idag), vilket var normalt för mig för en vecka sen, men ändå blev jag helt slut nu. Lite mysko.
Imorn är jag ledig. Ska försöka träna då för första gången sen innan jul, och om jag inte är tillräckligt frisk än så blir det doktorn en gång till. Annars har jag inget annat än plugg planerat, så blir kanske ett bättre inlägg då. Nu är jag så trött att jag håller på att dö. Typ.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0