the future, damdamdam!

Nu har jag en sak att be om.

Jag vill veta vad ni vill se mer/mindre av i min blogg. Det är svårt att skriva saker utan att veta om folk gillar det man skriver, om något saknas och så. Inte säkert att allt blir som ni vill, haha, men det kan vara bra att veta. Kommentera gärna under!

Ska jag...

  •  ha kvar dagens citat?
  •  börja ladda upp videos?
  •  sluta skriva inlägg när jag är hyper?
  •  sluta skriva om miljö och sånt?
  •  använda mer/färre bilder?
  •  skriva om pyssel och sånt där annat tråk om vardag?
  •  sluta blogga?
     
    Sovdags, godnatt alla! :)

Kommentarer
Postat av: lindis

du får INTE sluta blogga! videos är alltid roligt att se, likaså med bilder, jag tycker mycket om din blogg och det vetu! lite mer film/musik tips, även om jag älskar dansband så är det alltid skoj med nå nytt :D

jag vet att du kommer på något strålande att berätta om!



2011-01-12 @ 17:27:51
Postat av: lindis

du får INTE sluta blogga! videos är alltid roligt att se, likaså med bilder, jag tycker mycket om din blogg och det vetu! lite mer film/musik tips, även om jag älskar dansband så är det alltid skoj med nå nytt :D

jag vet att du kommer på något strålande att berätta om!



2011-01-12 @ 17:28:26
Postat av: Gabriella

håller med Linda om att du inte ska sluta blogga! Tycker absolut att du ska fortsätta skriva inlägg när du är hyper också, det är kuwwwwwwwl. fnissar sådär lagom fult som jag gjort hela dan. Och dagens citat <3 det är vad jag tycker just nu, kommer kanske mer sen...hehe

2011-01-12 @ 17:43:17
URL: http://gabriellafjellander.blogg.se/
Postat av: jessie

Tycker det är bra som det är =) Dagens citat är alltid roligt, miljö och... politik? -inläggen är alltid intressanta och det är kul att veta vad du pysslar med om dagarna =)



skriv vad du har lust med =D

2011-01-12 @ 21:28:41
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: lindis

jag tyckte också den var riktigt fin!

hihi tack lilla J! du är snäll du :) <3

2011-01-12 @ 21:29:06
Postat av: lindis

bra det J! du ska lyssna på mig, hihi

de var så lite, jag försöker hjälpa så gott jag kan:)

tack själv sötis! <3



jag kan inte få till mina tankar, du vet hur jag kan snubbla och få meningar att bli knasiga, men jag ska försöka! :) jag älskar dikter, det är så roligt att skriva, minns du din braiga dikt som du fick, den med silverfat ;) va? haha :D

2011-01-12 @ 21:34:23
Postat av: Jenn

MER AV ALLT! D: och miljöcrap också...... börjar faktiskt intressera mig med.... bilder, videos, tankar! Dagens citat är jävligt kul även om jag inte fattar dom alla gånger x)

2011-01-12 @ 23:30:44
URL: http://killingforfun.blogg.se/
Postat av: jessie

Låter bra!! =D

2011-01-13 @ 12:15:08
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0