Min helg so far.

I fredags hade vi en trevlig kväll hemma hos Klara. Fick mat-tips av vår engelskalärare också, en god paj med SALLAD. Fast det höll, såklart, på att gå åt pipsvängen. Linda och Burris åkte dessvärre hem på kvällen, men Gabriella var kvar. Stojade, drack te, skrattade (i alla fall jag, höhö) och hade allmänt kul!

 



På lördagen skulle Gabriella med bussen tidigt, så vi var tvugna att gå upp. Jobbigt. Jag och Klara kollade på film, men jag somnade. Sen övningskärde jag hem till pappa, gick väl helt okej, tror jag. Pluggade och så mest hela dagen, eller ja.
Vi gick till nåt ställe och åt, och då var det en servitör som sa typ; om ni inte äter upp så får ni diska" och Annika trodde honom. Smart tjej!

Idag har jag i princip vaknat, ska strax övningsköra. Sen blir det nog matte hela dagen om inget roligt dyker upp.

Fredagens citat:
 - Dödsbägd, bäddg, bädd...

 


Kommentarer
Postat av: lindaa

mysig bild på mig klaris :D wiiie!

måste göra om den där kvällen!

2011-01-30 @ 19:13:26
Postat av: lindaa

mysig bild på mig klaris :D wiiie!

måste göra om den där kvällen!

2011-01-30 @ 19:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0