(Jeppa ♥ paranteser)

Hej, hallå, godeftermiddag.

Jag har vart vaken sen klockan sju. Men inte i skolan. Då tycker man ju att jag borde hunnit göra massor hemma? Det tycker jag i alla fall, men så är det inte! För jag rensade mina bilder. Och det tog åtta jävla timmar! (Okej, jag kanske dansade lite till The Kooks emellanåt, men vafan)

Så NU. Nu ska jag snart börja plugga, Och kanske städa rummet? Det är jättedammigt. Så dammigt att jag sover i soffan. (Eller nej, det är för att jag inte vaknar på morgnarna när jag sover uppe)

Nu kollar jag på MTV. Ingen bra låt just nu. Ni vet förstås vilken det är. Helt värdelös. Mhm.
Nu vill jag ha yoghurt (jättekul att överartikulera "hurt", om ni inte visste det)!

Titta vad jag hittade!



(Jag är kissnödig)


Kommentarer
Postat av: lindis

klockrenaste bilden! :D haha, det var så jäkla kul! :D

2011-01-26 @ 17:14:52
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: lindis

mysig bild och mysig dag :D <3

2011-01-26 @ 21:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0