Coulda, woulda, shoulda.

Är hemma från pappa, borde sova. Men vill inte.
Borde plugga. Men vill inte.
Borde städa mitt rum. Men vill inte.

Så har i princip dagen sett ut. Känt att jag borde saker, men inte gjort dem. En vinnande inställning känns det som! Jeffe var i och för sig över en liten stund, och jag övningskörde, men äh.  
Men nu ska jag faktiskt ta mig i kragen och gå med hunden och plugga lite miljö. Det är ju i alla fall roligt så.

Men imorn händer det grejer! Ska antagligen börja måla dörrarna på övervåningen. Skönt att vara igång.

Men ja. Här får ni en orelevant bild på ett nytt must-have objekt;




Kommentarer
Postat av: lindis

jaa :D

hahah, jag vet inte vad gör bus :D

jo lite lat var jag allt :)

2011-01-31 @ 08:50:41
Postat av: jessie

HAHAHAHAAAAAAAAXD



luv^^

2011-01-31 @ 11:41:43
URL: http://jessiejoystickcreative.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0