10 saker ni inte visste om mig. Eller så gör ni det.

  • När jag är ensam hemma brukar jag spela hög musik och dansa runt i hela huset som en galning. Och sjunga med, trots att jag är mer eller mindre tondöv.
  • Jag kan inte äta Ahlgrens bilar en och en, utan måste äta tre samtidigt. En av varje färg såklart.

  • Jag har jättesvårt för att slänga saker, så halva skrubben består av mina lådor.

  • Jag kan introlåtarna till över 2/3 av alla program som går på Disney Channel.

  • Jag skrev en låt om en groda i en regnskog i söndags. Intressesmurfarna hoppar. 

  • Jag hatar knöliga papper. På riktigt.

  • Jag kan inte höger/vänster på autopilot.

  • Min värsta mardröm är att bli "dum vuxen"; tänka mer på pengar och annat strunt än saker jag faktiskt brinner för.

  • Jag har världens fulaste pluggfrisyr.

Kommentarer
Postat av: Jenn

sv: Ja, boken är ashärlig! :D

Jo, mer eller mindre allt, dock är jag ju inte bra på allt, men det är alltid kul med utmaningar ;D

Allt från blyertsteckning till akryl på canvasduk.

Fan va snygg du är kvinna! Och vi vet alla att du är disney channel-freak ;) haha :*

2011-01-19 @ 10:56:23
URL: http://killingforfun.blogg.se/
Postat av: jessie

hahaXD

good to know^^

2011-01-19 @ 11:16:34
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: lindis

sötnosen min! :D sånt där är ju askul! skulle också vilja göra sån där lista nån gång :D

2011-01-19 @ 18:23:53
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0