Jag drunknade. Inte.

Jag har kört på en frusen sjö idag. Först trodde jag att jag skulle dö, att bilen skulle åka igenom och att jag skulle drunkna i det kalla vattnet. Men så blev det inte! Sladdade en hel del, men nu har jag lärt mig hur man ska avstyra sladdar och lite sånt där. Var kalaskul, särskilt när massa andra körde av...
Skadeglad? Jag? Nu förstår jag inte riktigt...

Nu sitter jag hemma. Ska snart promenera med Linn, och sen städa mitt rum. Det är så tråkigt att städa. Får krupp!

Dagens citat:
 - MEN KAN DET SLUTA NÅN JÄVLA GÅNG ELLER?!   



Samma sjö, fast gammalt kort.


Kommentarer
Postat av: lindis

jag älskar att städa J! säg till om du behöver hjälp :D

2011-02-27 @ 18:47:01
Postat av: aww

kärlek till dej <3

2011-02-27 @ 19:15:03
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0