5 saker som gör mig lycklig.

  • Mina vänner

    Min underbara, knäppa och supersöta vänner. Det finns inget bättre än att skratta sig igenom dagar med er, eller mosa ner sig i soffan och prata. Ni är bäst. Kalla mig Mjukis.
    "Som en leksak utan barn, skulle jag va utan er"

  • Naturen

    Skogspromenader - ja tack! Blir alldeles lugn och fridfull av att vara utomhus, allra helst på vår, sommar eller tidig höst. Det måste finnas färger och gärna lukta vår, regn eller skog. Underbart!

  • Mina djur

    Äckelpäckel-Mini först och främst då. Finns inget bättre än när man, efter en dålig dag, kommer hem och Mini är glad. Han må lukta äckligt, men han är min. Han är som ett lyckopiller, ett knäppt sådant. Kärlek på hög nivå.

  • Ljudet av popcorn som poppar när man har PMS

    Ingen förklaring nödvändig.

  • Musik

    Alltså, vissa låtar finns det ju inte ens ord att beskriva hur glad man blir av dem. Eller hur glad man kan bli av att sjunga (läs: skräna) med på meningslösa låtar när man kör bil är inte heller helt fel. Men då lär det ju vara rätt sorts musik. Glada låtar med gitarr.


Kommentarer
Postat av: lindis

:D <3

2011-02-25 @ 21:33:41
Postat av: jessie

"ingen förklaring nödvändig"

nej, det kan man ju lungt säga XD



<3

2011-02-26 @ 03:41:47
URL: http://jessiejoystickcreative.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har aldrig testat att aktivt lyssna på detta härliga ljud. Bättring!

2011-02-26 @ 18:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0