2011

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Peace & Love!
2. Körkortet
3. Yran
4. Att jag tog mig i kragen och faktiskt vågade göra saker, t.ex träffa en viss typ, som sedan blev min.
5. Öland!
Fem händelser som varit sämst det här året?
1. Hejdå familj.
2. Hejdå bebisvovven (Sid ♥)
3. Alla gånger jag oroat mig för ingenting
4. Att sitta flera timmar på akuten utan att veta vad felet är, och inte kunna träna.
5. Den delen av sommaren då jag skyllde ifrån mig på ett problem som var lättare att lösa än det som egentligen var fel, och var suuuuperpatetisk i onödan.
Vad har du lärt dig i år?  -  Att med rätt inställning går det mesta. Om du tror att ingen vill ha dig - vill ingen ha dig. Om du ser saker positivt och inte oroar dig hela tiden, så blir det mesta cirka hundra gånger bättre också.
Blev året som du har tänkt dig?  -  Det blev bättre, på alla sätt och vis, utom ett. Nya människor, ny attityd, mysig sommar. Love it.
Ångrar du något?  -  Den där patetiska grejen jag nämnde förut, att jag haft så fel inställning samt alla bakfyllor... fast det ångrat jag nog varje år.

Vad har du mest lyssnat på för musik?  -  BRA musik. Kent, Maggio, Håkan, Nickelback, Adele, Journey, Säkert!, All Time Low och massa.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Grey's Anatomy, Supernatural (sista dagarna i alla fall), Biggest Loser, Sherlock Holmes, Harry Potter, Eat Pray Love etc.
Vilka människor har du hängt mest med år?  -  Mest är nog Jennifer, Fredrik, Klara, Kajsa, Linda, Gabriella, systrarna och lite fler. Men det är svårt att veta vilka man träffat mest (?).

Vilka nya personer har du lärt känna i år?  -  Fredrik, fransmän, Hedemorafolk, Krylbofolk, Fältbiologer, Kusiner och lite så.
Vem saknade du?  -  KAAAAJSA! Och sen har man väl saknat folk som man inte har träffat på länge, men det gills ju typ inte. Kajsa var åtminstone fyrtiotolvtusen mil härifrån.
Vad är det vackraste du fått i år?  -  Fina sms från fina människor. Minnen, upplevelser, skratt, myskvällar. Lite så.

Årets bästa sms?  -  Svårt att välja ett.
Hur många har du varit kär i?  -  En, och det är jag fortfarande.
Vad är det bästa du har läst?  -  Jane Eyre, Pride and Prejudice, Nattvakt och lite fler.

Höll du något av dina nyårslöften?

Ett par kanske? Har glömt mina nyårslöften...
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  -  Massa. Mest småsaker dock.

Vilka länder besökte du?  -  Eh... Norrland?
Vad var din största framgång 2011?  -  Att jag har börjat sluta (?) oroa mig. Tror jag. Möjligen att jag lyckades skapligt på högskoleprovet.

Största misstaget?  -  Små incidenter här och var, men det största var nog att börja röka.
Bästa köpet?  -  Festivalbiljetter.
Vad spenderade du mest pengar på?  -  Festivaler, cigg, alternativt alkohol.
Vad önskar du att du gjort mer?  -  Slappnat av, struntat i idioter och insett saker liiiiite tidigare. Och träffat pappa. Och gått i skolan. Och sovit.
Vad önskar du att du gjort mindre?  -  Rökt, oroat mig.
Favoritvideo i år?  -  PANNKAKA!!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?  -  Hade ångest över hur gammal jag blev, låg på golvet och grät och kände mig övergiven, grillade med Jennifer, åkte båt och drack alkohol.
Hur tillbringade du julen?  -  Lunch med familj, Kalle, släktmiddag, hem. Åka till Avesta för att bli "godkänd", köra bil med två fyllon, åka hem till Fredrik.
Största musikaliska upptäckten?  -  Ehm...
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  -  Det finns det alltid.

Vad fick dig att må bra?  -  Vänner, Fredrik, alkohol (på ett icke-alkis sätt), musik.

Vilken kändis var du mest sugen på?  -  Hm.. Timo.


Kommentarer
Postat av: Jessie

hehe, norrland XD

2012-01-01 @ 19:31:12
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Gabriella

JA! det är många filmer jag måste se. Sherlock Holmes till exempel, HERREGUD vad jag måste den. huhu. Apropå filmer, kanske skulle resten av lovet kunna innehålla en kgb-kväll eller så? Pejlarpejlar.



Bra snott, förresten! Du har förvaltat listan bra, må jag säga :D (Åh, jag glömde Öland på min fem-bästa-lista. Det var ett superÖland i år minsann. JU.)

2012-01-01 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0