Storsjöyran 2011 ♥

Bästa:  Folket. Finns så mycket härliga människor här i världen!     (alternativt att det fanns riktiga toaletter...)
Sämsta: Att någon idiot, sista kvällen, bestämde sig för att hoppa sönder tältet för oss. 60 mil hemifrån.
Mysigaste: Kvällarna, eller möjligen Säkert!
Drygaste: Bussresan hem, bakfull som ett as.
Äckligaste: Vätskeersättningen. Aldrig mer lime. Eller hon som skar upp foten.
Bästa bandet: The Ark!  
Sämsta bandet: ?
Finaste: Återigen; människorna. Eller möjligen norrländskan.
Konstigaste: Snubben på The Ark som bad mig skicka bilder.

Citat: "Oj, titta en så fin ordningsvakt! Hejhej!"
          "Visst är det så? Visst är jag ett skämt J?"

En upplevelse jag kommer leva på länge. Tack fina folk för att jag fick släpa med er över halva Sverige! ♥


Kommentarer
Postat av: Lindis

Tack så mycket själv Jeppa för att du ville ha med mig! <3 Storsjöyran var grymt, många fina minnen!

Håkan va så söt live :D hihi

2011-08-07 @ 18:38:39
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0