1 april suger.

Jävla Kajsa att Aprilla mig i sista minuten!
Hon och systeryster var de enda som lyckades, vilket suger, för det var inte ens bra aprillar.

Burris: - Timo R ska spela hobbit i Bilbo-filmen!
Jeppa (i extas):  - Shit! Nu måste jag kolla på resten!
Burris: - April april!
Jeppa: - Du får ingen mat av mig.      <---- bra straff när det gäller Burris.

VÄRLDENS SÄMSTA APRIL BURRIS!

(Fast hon vet ju i alla fall vad det är, till skillnad från Klara...)



Bildbrist och sommarkänslor.


Kommentarer
Postat av: Lindis

Burris körde samma skämt på mig också, hon är inte ens bra när det gäller skämt ;)



Ett mycket fint ställe på bilden! undra vem som bor där i närheten? :)

2011-04-02 @ 10:00:23
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: lindis

haha, förvirrad är nog bara mitt förnamn ;) haha

2011-04-09 @ 21:31:25
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0