Äckligt skolfoto.

Tre timmars matteprov med fetaste huvudvärken, optiker och sen sova. Där har ni min dag i ett nötskal.
Måste dessutom fortsätta flippa i tre veckor till, vilken lycka!

Dessutom lyckades jag med mitt mål att se hemsk ut på skolfotot i år igen. Man lär ju göra't från lekis och framåt, annars tjänar det ju inget till!
Nej, men seriöst. Varför blir man alltid sämst på katalogbilden? Jag ser ut som en krossad pumpa. Med bebishår. Och glasögon som har halkat ner, sådär"hej-jag-är-en-torr-lärare-som-bor-i-ett-torp".
Och varför är min mun sned? Den lutar liksom åt vänster. Typ som en skidbacke, bara mwööp.



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jessie

du är fin jeppa!<3

2010-09-28 @ 14:44:27
Postat av: lindis

jättesöt tjej! min lille J <3

2010-09-28 @ 16:04:20
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0