Stressad till max.

Är lite lagom överstressad för tillfället, så datorn används i princip inte. 

Helgen var underbart skoj, först photoshoot med systeryster och massa mer. På söndagen var det överraskning till Burris som gällde, sjukt lyckat blev det! Grattis igen Burran :D

Nu i veckan har jag bara hunnit med skola, plugg och två träningspass. Core i mitt hjärta! 

Kommer mer detaljer och skit när det finns tid till det, bloggen ligger längst ner på min prioriteringslista ärligt talat. Livet leker och det finns inget som saknas, inget som skulle kunna göra det bättre. Förutom mindre läxor, men hur skulle det gå till?

Kommentarer
Postat av: Lindis

En jättelyckad överraskning var det :D

klart vi är bäst på bowling du och jag! :)

Jag älskade dina studsar också :p

2010-10-28 @ 08:11:37
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0