noname.


Jag tror jag har ett nytt efternamn. Det stavas K-O-N-C-E-N-T-R-A-T-I-O-N-S-S-V-Å-R-I-G-H-E-T-E-R.
Tror det är albanskt eller något. Har försökt plugga i flera timmar nu, men istället blir det spela gitarr, lyssna på The Kooks eller göra absolut ingenting.

Ska försöka gå till skolan imorgon, men kommer inte ha gjort något som jag borde ha gjort. Sådant hatar jag. Har ingen koll på vad jag ska göra heller.

Detta är underhållande. Att sitta och skriva saker som ingen ändå bryr sig om. Jag skulle i princip kunna skriva att jag älskar att äta bajs utan reaktioner. Sånt gillar jag. Notera avsaknaden av sarkasm.
Blä, lyssna på musik ett tag till och sen plugga matte? Jo.

 


Kommentarer
Postat av: B

Äta bajs? Nej nu måste jag väl reagera! :D

2010-10-14 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0