Nervöst svammel.

Jag är jättenervös.
Ska hålla tal på engelskan imorgon och jag kan inte. Jag kan inte prata inför grupper. Blir yr, illamående, får svårt att andas och hjärtsnörp. Får panik helt enkelt.
 Allt blir bara fel, jag vill egentligen bara sova och jag är superdålig med stödord. Jag hoppas att det går bra i alla fall, måste få bra betyg på detta.

Är väldigt trött just nu. Sov bara tre timmar inatt, och dagen har varit minst sagt lång. Hösten är här på riktigt nu, regnar och blåser. Alldeles för kallt om jag får säga så. När kommer våren tillbaka?

Svamligt inlägg.
Jag vill på Håkan ♥


Kommentarer
Postat av: lindis

våren kommer efter vintern, sen sommar :D

2010-10-08 @ 09:31:36
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0