HÅÅÅÅKAN!

På stationen i Örebro satt jag och flippade lite, när jag hör att Burris och Gabriella pratar om Håkan Hellström, vilket inte var så ovanligt just då. Tittade upp, och vem stod utanför fönstret? Jo, precis. Håkan.
Burris "sprang" ikapp honom, jag och G följde efter. Burris pratade med honom. Tuff tjej? JA!

Själv fick man bara kroppskontakt, då han gick in i mig när båda gick genom samma dörr. Och ett "oj". Ändå lite mysigt. Gissa om vi var hypade i timmar efter det?

Kändissak två ägde rum idag när vi tre väntade på bussen. Efter att ha både bytt om och borstat tänderna vid bussen var vi ganska lugna, men G stod och putade halvt med bakdelen mot vägen. Då tutade ett fordon på oss. Gissa vilket? Lars Kristerz turnébuss.




Kommentarer
Postat av: lindis

hade velat varit med er när larz kristerz tutade! :D

tufft ju! mysiga karlar det ;)

2010-10-18 @ 18:19:20
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0