Fredag.

Första fredagen jag inte haft något planerat sen andra helgen i augusti. Känns skönt att bara kunna ta det lugnt och fredagsmysa med systeryster. Är hemma själv med henne och Mini i helgen.
Inte för att hunden är till så mycket sällskap. Bara snarkar. Ganska sövande må jag säga.

Dagen var lugn. En halvtimmes lektion och samhällsprov. Provet gick nog ganska okej i alla fall, pluggade i princip inget till det så. Glömde boken i skolan igår, grattis till mig.
I alla fall, sa hejdå till mor och har sedan glott på Idol, Beatles-tema. Ptja, varför inte?

Nu kommer jag att nysa.


Jag och syster för ett år sedan.


Kommentarer
Postat av: lindis

jag försöker få tag i Devendra, men det går inge vidare, han och jag ska börja sjunga tillsammans! :D wiiiieho! i mina drömmar ;) hahah

2010-10-23 @ 12:41:50
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

copyright lagen.

2010-10-24 @ 00:22:57
Postat av: J.

Eftersom att du tidigare gett mig tillstånd att använda bilderna så är detta i enighet med copyrightlagen (ja, det sitter ihop), var det något mer du ville säga?

2010-10-28 @ 00:54:08
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte jag som skrev så nope :D

2010-10-28 @ 21:37:10
Postat av: J.

IP-nummer.

2010-10-31 @ 06:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0