Ehehe...

Igår var en halvdan dag, vet inte om jag har så mycket att säga om den?

Beställde nya skor, visar dem när de kommer och sådär. Måste ha nya knä-skonande skor till aerobics och liknande eftersom att jag har ett korsband som är uttänjt. Inte så kul, men man bör ju inte klaga!

Idag har däremot vart ganska skoj. Jag gillar när människor runt mig gör mig glad. Flummat runt en hel del idag också, härligt!
När jag kom hem skulle jag plugga. Skulle sova senast elva var det sagt... hehe. Klockan är två nu. Inte så välplanerat, är inte ens klar med engelskan. Funderar på att prioritera sovandet. Får nog bli så.

Imorn blir det först fika med KGB och eventuellt Linda, sen party. Alltså ingen uppdatering.
Hoppas alla har en bra fredag och är lika nöjda med tillvaron som jag är för tillfället :)


Jag vill bli blond igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0