Detta är en rubrik.

För tillfället gillar jag:
The Kooks, vänner, familj, Håkan Hellström, november, måndag, Lars Winnerbäck, min fula tjocka hund, min säng, ÄlsklingsTimo, äpplen, fluffiga chinchillor, The Big Bang Theory, min bokhylla, fältbiologer, Kent, en norrlänning, min träningsvärk, mina strumpor, min telefon, Devendra, spotify, humor, efterblivna blondiner, min kalender med en buss på, värme, gitarrer, glädje, satsumas, sovmorgon, te, Håkan igen, mjukisbyxor/pyjamas.

För tillfället ogillar jag:
Press, köld, trötthet, kemi, alarm, ordet "nationalencyklopedin", franskläxor, min självkänsla, upprepningar, sega råttor, mitt kom-ihåg, svek, väntetid, långa skoldagar, vin, senap, latin, sömnproblem, vokabulär, min plånbok, lockigt hår, trappor, keyboardar och kläder som ligger på min säng, min oförmåga att göra saker i tid, synsam, flipperträning, kaffe, Markus Krunegård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0