Måndag.

Låååång dag!


Skola först, blev inte så mycket gjort som jag hade hoppas. Ton med läxor istället, man måste ju bara tycka om NV!
Känns som att allt jag gör är att klaga på mitt program. Det positiva kommer inte riktigt fram, vilket är synd. Så om någon ska läsa NV, får ni inte ta det jag skriver på allvar. För egentligen är det ju en sjukt bra linje.
Har städat rummet smått också, på tiden. Kanske man kan sova liite bättre ikväll i alla fall :)
Blev en kopp te och prat med Linn också, paus från läxorna är alltid skönt!


Första julklappen är förresten klar nu, bara hundra kvar..


Dagens citat:
- Jag har typ 50% på allt och typ 70% på resten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0