Fortfarande kallt.



Dagen i korta drag;

Skola, kyla, skohandling, träning.
Skolan var helt okej, tråkiga lektioner och lite dåliga humör här och var, men mot slutet blev det kul. Ilad e sen iväg och köpte nya skor så att jag inte ska behöva frysa, men de var för stora och ska bytas. Så får sno systers imorn.
Träningen var som vanligt kul. Måste dock lära mig höger och vänster, pronto! Och Gabriella måste lära sig att komma i tid!

Nu sitter jag och pluggar engelska. Så skulle jag skriva, om jag hade börjat, men jag har ju inte det.
Har äntligen fått koll på tåg och sådant till lördag, får väl se hur det blir. Måste gå upp jättetidigt. Lycka. Men det är det värt, lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0