Sjuk och glad!

Förkyld är jag, men det är inte mitt fel. Det är Håkans. Så det gör inget.

Var hemma från skolan idag och vilade upp mig lite. Sov mest hela dagen, men en sväng till Synsam hann jag med! Inget mer flippande för mig, jättehärligt! Har tydligen fått jättemycket bättre syn på sistone, sånt gillar jag att höra.

Vet ni vad jag mer gillar?
Att jag ska få ett nytt rum! Större, men inte iordninggjort. Så jag måste lägga golv och tapetsera och sådär, blir nog mitt projekt under jullovet. Ska bli mysigt. Flyttar antagligen dit in redan till helgen, så om någon känner för att hjälpa till att rensa osv. så är det bara att skicka ett sms, haha!

Anledningen till detta är att storasyster flyttar hemifrån. Pratade lite med henne igår och så, allt är väl inte löst men det är väl närmre i alla fall. Men det är ju snart jul, lika bra att ha det gjort tills då.

Godnatt alla söta! :)


Förkyld, glad och oredigerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0