Ikea.

Idag vaknade jag sjukt tidigt! Var uppe klockan elva utan alarm, är kanske inte tidigt enligt andra, men..

Har spelat gitarr nästan hela dagen, härligt när det går bra. Mindre härligt att tappa plektrum bakom strängarna. Skramlar fint! Funderar på att köpa en ny sträng till min elgitarr bara för att. Har inte spelat på den på ca tre år nu, så det kan ju vara en idé...

Nu ska jag hoppa in i duschen alldeles strax, ska följa med mor och syster till IKEA. Trevligt, ska kolla efter speglar och hyllor och lite sånt. 
Sen ikväll blir det till att vara med Klara, härligt det!

Så blir det något skrivet, blir det sent ikväll.


Kommentarer
Postat av: lindis

Mycket söta flickor! som jag tycker väldigt mycket om <3 hihi

2010-11-05 @ 15:17:38
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0