Ännu en sammanfattning.

Så mycket att blogga om (eftersom att jag inte gjort det förr) och dessutom ändringar av design och blä.

Men kan ju börja med att sammanfatta veckan lite.

Tisdag: Skola, inget speciellt. Sjukt trötta var nog alla, så inte mycket gjort på lektioner. Hem till Gabriella och sen iväg på Step-up och Core-pass, härligt! Step-up var dock inte min favorit av någon anledning. Vet inte varför, men det kändes bara tråkigt och knät tog emot. Core var däremot jättekul och rätt jobbigt i magmusklerna. Rekommenderas!

Torsdag: Skola, matteprov som gick åt helt fel håll och mycket skratt. Efter skolan gick vi hem till G och pluggade ett litet tag innan vi gick och tränade igen. Golv (typ aerobics), var väldigt kul! Sen hem och plugga till engelskatal och fysikprov.

Fredag: En ofrivillig sovmorgon till att börja med, sen skulle jag hålla tal på engelskan. Hade pratat med läraren innan, skulle få prata inför 6 pers + henne. Men det ville sig inte. Var den enda som skulle hålla talet, nervös och ja. Allt sket sig. Höll på att kräkas och börja gråta, ville hänga mig just då. Men läraren var snäll, så jag fick prata inför bara Klara och Gabriella istället. Tur det, för alltså, ja. Det gick inte bra då ens, höll fortfarande på att börja gråta, skakade och läste fel. Toppen!
Åkte på marknad med systeryster sen, trevligt men kallt. Sen var det ju Idol också, fel åkte ut som vanligt.

Lördag: Gitarr, sova i pappas lägenhet själv med syster och bonussyster. Trevligttrevligt!

Söndag: Leka halvdöd groda? Ja, klart!
Nej, men det hände inget, och hade planerat att ta det kolugnt hela dan, så det var bra. Kollade på Pinocchio med systeryster, söt film!
Satt uppe i princip halva natten av ren rastlöshet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0