Wio.

Igår träffade jag min bästa för första gången på flera veckor, hade riktigt kul! Istället för att plugga och sånt där mindre viktigt ni vet..

Men a, sitter och har svenska nu, snart en lyrikredovisning som alla gjort utom jag. Great. Inte ett dugg nervös heller, inte alls. Klarade förresten ett starkt VG på nationella, saknade dock stjärnor till MVG. Men ändå, inte så illa pinkat kanske, om man ska se det positivt.

Eh, jag har inget hårspänne idag. Det suger, för jag ser typ inget. Och jag har en banan i skåpet, så ni vet.

Av just den här anledningen skriver jag inte blogg i skolan. Inget värt kommer ut. Och så känner jag mig löjlig.
Och jag vill inte ha eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för att du svarat i inlägget om årets sommarplågor :) Hur mår du idag? Kram

2010-05-21 @ 14:26:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0