Valborg.

Vart ska man ens börja? Det mesta var så sjukt kul!

Först hem till Klara och fixa sig och göra ett försök till att koka makaroner... Hm, är det enda jag säger.
 Sen åkte vi buss, behöver jag säga mer än "MAJBRASAA"? Det var en kille på bussen som var utvecklingsstörd och hängde efter en tjej som vi pratade med och så. Sen satt det några killar bakom som skrattade åt honom, och då började han prata med dem och ja, behöver jag nämna att jag och Klara dog av skratt? Då säger killen bakom (för att göra saken värre);
 - Ursäkta tjejer, men vad skrattar ni åt?
Bör tillläggas att det var med världens dalmål också. Sjukt kul!

In till Sala, sitta och iakta människor på en bänk och gå omkring ett tag innan vi drog till parken och träffade Linn, Linnéa, Linda, och helt oplanerat, Wicky. Drog oss in mot stan igen efter en massa kaos. Förlåt igen för att jag sabbade för er andra, men framför allt tack för stödet! Betyder en hel del. Lär ju tacka för att ni fick mig på bättre humör sen också!

 Sen träffade vi på människor från klassen och va med dem resten av kvällen. Gick till parken för att Wicky skulle tala om för Linnéa (eller var det brasan?) att hon levde, blev bara massa tok där också, men sjukt kul! Drog mest omkring resten av kvällen, träffade människor och sådär. Rätt kul att se hur folk blev. Och att Wicky inte kunde prata...

Men a, hade sjukt kul i alla fall!

Dagens citat:
1. - Nää, tooooooooook!

2. - Haha, en kinesisk kycklingturk!

3. - Åååh nej.

4. - Neeej, neej. Ni mååste hjälpa mig!

Kommentarer
Postat av: Lindis

jag vet inte hur jag såg ut, men jag kände mig halvt snurrig :D haha, jag diggar dina klasskompisar :D! Vänner stöttar & hjälper varann i vått och torrt, ur & skur! <3

2010-05-01 @ 18:05:24
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0