Trött som ett as!

Okej, nu har jag pluggat matte hela dagen, tror det blev sju timmar totalt. Mot kvällen tog jag en paus och kollade på Nasses Stora Film med Annika, men det är det enda jag har gjort.

Håller på och packar smått till Öland också. Har med mig sjukt mycket te, det är nice! Ska bara komma ihåg att packa ihop resten också, men det är lite knapert med tid. Imorn blir det kemi hela dagen, på måndag eftermiddag fysik/textkommunikation och tisdag blir det till att handla med G först, och sen packa.

Åh, sjukt att det är på onsdag. Om 2 dagar. Lite halvpanik, på ett bra sätt. Längtar, är nervös och förkyld. Måste dessutom sova i tid så att man är riktigt utvilad, och kanske friskare.

Så godnatt!

Dagens citat:
 - Det är klart du badar, du skulle inte ha tagit den sista kakan!

Kommentarer
Postat av: lindis

jag tycker vi får ta och ses när ni kommit hem igen :D <3 medans ni är på Öland så ska jag kurera mig ordentligt, min hals har blivit hes under helgen, kan du ingen trollformel så jag blir frisk igen? :D

2010-05-09 @ 17:53:48
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0