TGIF.

Äh, nu bryter jag bloggpausen. Men jag kommer inte skriva lika mycket som förut.

Jag är trött. På människor, på betéenden, på universum. Jävla skitsaker, rent ut sagt. Folk är oärliga, opålitliga, osäkra i sig själva så att de tar ut det på andra och oändligt jobbiga.
Visst folk är i och för sig snälla, underbara, fina människor som man inte kan tycka illa om påriktigt. Men det är inget jag ska tänka på nu.

För idag mina vänner är det FREDAG! :D (och nej, jag och Klara garvar inte åt en rolig historia om det nu, nejnej)
Slutar om 1,5 timme, ska dra in till Avesta med mina systrar då, kommer att bli sjukt skoj. Handla lite och bara ha roligt en stund, inget man tackar nej till.
På kvällen blir det bättre ändå, för då kommer nämligen Linda och Burris hem till mig, blir helt awesome :D Grilla, umgås, ta massor av roliga kort... kan knappast bli bättre än så :)

Så nej, pressa bort det negativa, idag ska bli en positiv dag! :D

(om jag kan hitta min plånbok)

Kommentarer
Postat av: lindis

kvällen var verkligen awsome! :D <3

tack ännu en gång Jeppa, måste göras om! :D

2010-05-28 @ 22:36:23
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: lindis :D

hela torsdan å fredan var klockren! :D

har alltid kul med er tjejor också :D <3

2010-05-29 @ 22:01:47
Postat av: linda

grillmästarna jeppa, burris å linda :D

det är vi! <3

2010-05-29 @ 23:21:24
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0