Plugghelg

Sitter och skriver en diktanalys och lyssnar på Kent i en liten paus från läxor.

 Känner att jag borde bry mig om resten av mina läxor (kemi, fysik, engelska, text, matte osv.) och inte bara svenskan, men idag ska jag ta det lite lugnt. Men i helgen ska jag stänga in mig på rummet utan distraktioner som gitarrer och datorer och bara hårdköra, har ett gammalt nationellt prov som jag ska göra och så vidare. 
Så om det blir någon mer uppdatering blir det imorn när jag kommer hem från Burris!

 Pappa var även här idag, ska antagligen börja övningsköra på lördag eller söndag. Spännande, men känns inte som att det kommer att gå så bra... Men ändå, ett steg i rätt riktgning på mer än ett sätt.

Nu är det Criminal Minds :D

Dagens citat:
 - ÅH! Har ni sett reklamen för det dära, Håkans bar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0