Peace & Love 2010 - WIHO!

Jag ska aldrig mer äta fiskpinnar direkt efter jag har vaknat. Det smakar kind-off BLÄ.

Men nu ska jag inte skriva om det, för nu är jag så sjukt jäkla pepp! För att, Peace and Love 2010 är nu bokat! Kommer bli så sjukt jäkla kul, massor av bra band och annat. Kanske får leta campingsällskap, men det gör mig ingenting, för bara grejen, att det blir av... Jag skulle kunna studsa som en gummiboll och låta sådär *boingboing* just nu, så glad är jag!

Lägg till att det bara är en vecka till Öland så blir det ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Lindis

haha det lät bra :D <3 lägg till att jag är en buskott så blir det ännu mera bra va? :D hihi

2010-05-05 @ 19:19:25
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0