Le weekend.

Helgen har flutit på fint, med en lördag som slutade bättre än jag trodde.

Idag har det inte hänt så mycket, vaknat och pluggat fysik. Läst, hjälpt mamma med lite småsaker och sen åkte jag till mormor. Jag gillar min mormor, hon är så snäll. Och förstående, åtminstone då och då.

Men a, kollar på Ölandsbilderna nu. Jag vill tillbaka dit, till trevliga, oblyga människor som bara var allmänt glada. Jag tycker alla kunde vara så.
Förresten kommer bilderna upp här snart...
Taggar väl tills nästa helg nu, ragga medlemmar till Fältbiologerna är ju inte helt fel det heller! :)

A, anyways. Jag vill inte till skolan imorn, jag vill inte träffa massor av idioter. Jag vill inte behöva göra massor av saker jag inte känner för.
Äsch.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag vet att du finns och det är jag glad över! <3

aa, fast de är svårt vet jag innerst inne att han

är med mig vart jag än är. Det är tur att jag har

er alla! <3

Svar på I hjärtat ditt jag bor, haha inte den du tror, utan i ditt ju :D hihi

2010-06-01 @ 08:38:24
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0