Kort inlägg.

Nu är jag pepp.

Pepp inför Öland. Det är bara 1½ vecka kvar nu, och när jag fick Burris mail så fattade jag äntligen det. Kommer att bli helt oslagbart tror jag!

Annars är jag inte alls peppad. För jag kan inte gå. Och jag har massor av plugg tills imorgon som jag inte känner för att göra. Och jag känner att pärsen kommer ikapp. Då passar såklart en hel del annat på att gå åt helvete samtidigt.

Men ja, rolig dag i skolan. Somnade på biologin, och vad gör då Klara? Jo, slår undan armen. Hygglig tjej det där..

Nu ska jag sammanfatta kemin, jag vet att ni vill byta med mig.

Kommentarer
Postat av: lindis

ta mycke kort så jag får se allt bus ni har för er :D

2010-05-03 @ 21:45:31
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0