Jag orkar inte mer.

Skitdag, skitfamilj, skitskola, skitliv.

Bryt idag, pallar fan inte längre. Tänker inte sitta på sidan, titta på och låtsas som att det inte gör något längre. För nog FA-AN gör det något. Det gör mycket faktiskt. Kanske är dags att lära sig att prioritera, fatta vilka du borde bry dig om. Nej, istället bryr du dig om henne, du vet mer om henne än om oss, du träffar henne mer än du träffar oss och så vidare.
Idag var droppen. Jag kunde leva med att du blev tvingad till att träffa oss, jag kunde leva med att jag var tvungen att träffa en av dem imorn. Men jag tänker inte ta det här.
Det är förresten inte okej att du ska behöva tvingas till att träffa två av oss. Du har visat ganska tydligt att du inte vill ha med oss två att göra, både nu och förut.

Jag vill bara skrika rakt ut och riva ner saker från väggarna. Slå sönder koppar, hoppa i skärvorna och om möjligt få dig att må lika dåligt som du får mig att må. För så ska det inte vara, du borde bry dig, eller åtminstone låtsas.
Men vi kanske inte passar in i ditt nya liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0