Iller!

Jag är varm, trött, glad och frustrerad. En jädra mix.

Skolan idag var som vanligt. Kände mig grymt vidrig efter idrotten, men det är väl lugnt. Kom hem, körde med pappa, i en annan bil. Det gick väl rätt bra tror jag, men det var så varmt i bilen...
Ska strax plugga och så, men man vill inte när det är varmt och fint ute. Då har man vettigare saker att göra tycker man, men jaja.

Till något roligare; Jag ska antagligen få en iller!
De som har känt mig ett tag vet att jag alltid har velat ha en, så jag är ungefär sådär hyperglad! :D
Nu ska jag bara hitta en som finns i närheten, en bra bur och lite småprylar till den. Men jag längtar!

Förresten har jag totalt ändrat åsikt om tamråttor efter Barb, det är seriöst ett litet charmtroll! Nästan så att man vill ha en sån också..


Kommentarer
Postat av: Gabriella

aw! Jag fick plötsligt också lust att ha en iller, sjukt söt! jag måste få hälsa på din iller :p

2010-05-20 @ 12:40:14
Postat av: Linda

vilken söt rackare :D

2010-05-20 @ 21:43:16
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0