Första övningskörningen.

Är så trött på att plugga nu. Hela helgen har gått åt, men jag är inte klar än. Suger!

Tog i alla fall en paus idag och övningskörde för första gången, blev bara fyrtio minuter men jag är ändå kung. Nej, men jag fick bara tre motorstop, hittade dragläget på en gång och körde i hela 20km/h. När man sitter bredvid är det sjukt långsamt, men nu tyckte jag att det gick jättefort. Pappa kommer och hämtar mig imorn också, och då ska jag tydligen lägga i tvåan, hjälp! 
 Nej, men det går nog bra, det gick mycket bättre än jag trodde idag så.

Nu blir det mer plugg, kemiprovet var ju tydligen på tisdag, inte torsdag som jag trodde. Hur jag kunde tro det vet jag inte, jag är ju på Öland då.
Meeeeeeeen ja.

Dagens citat:
 - MEN JAG VEEEET! Så, eller va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0