Morötter.

Jag förstår ingenting längre.

En bra dag i skolan. Förutom det skolsystern sa, men som sagt; jag lever på det där med "kanske inte". Lustig morot förresten, tror att man är helskum. Anyways, väntade med Klara och stundvis Burris och Gabriella på att få åka hem idag, slutade 10.15... Tog bussen vid två och blev hämtad av min mor.
 Sen skulle vi åka och handla. En fredag, i fyratiden, på dagen när folk får barnbidrag. Låter det inte toppen? Fullt med folk överallt, fick idiotblickar från alla håll och kanter eftersom att jag talade om för mamma med väldigt hög röst hur man på bästa sätt kunde skapa massirritation, komplett med demonstrationer.

Dagens citat:
 - Kunde det inte ha vart ett annat antal i alla fall?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0