Helgen, natten, och allt däremellan.

Alltså. Det är helt meningslöst att ens försöka sammanfatta igårkväll/natt, eller ens den här helgen. Allt har bara varit så himla kul, vet inte om det finns ord till att beskriva det.
 
Jag gick i alla fall ner till Linn och såg slutet på någon film, pratade, spelade gitarr och hade det trevligt. Sedan lurade den lilla saten i mig att vi skulle kolla på Top Gun. Jag grät som en dåre, och Linn skrattade. Sjukt att Tom Hanks var sådär snygg en gång i tiden... Sedan blev det bara kaos, tänker inte gå in på några detaljer, men det spårade ju ur totalt. Men kul var det, eller ska jag säga kanon? ;)
 Kom hem runt sex på morgonen slutkörd som en jag-vet-inte-vad, men det var det lätt värt. Tack bästa för en sjukt rolig helg, du är bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0