LTB.

Jag somnade på mina läxor igår, och nu har jag ett blåmärke på ryggen. Charmigt.

Jag funderar på att byta linje. Till Fordon eller El. Jag får alltid roliga reaktioner när jag berättar det för folk, byta från NV till dem liksom, jag? Nä. Men jag funderar på det. Jag vet helt enkelt inte om jag är smart nog för att klara NV, inte med Matte D och Fysik B. Och jag måste läsa Fysik B för att kunna bli det jag vill, om jag nu går kvar. Men det är ju det också. Efter gymnasiet har jag mellan 5 och 12 års högskolestudier, beroende på vad jag bestämmer mig för att göra. Det är inte särskilt frestande alls när man är så trött på att plugga så det inte finns. 
 
Men sen är det ju så att jag gillar att lära mig saker. Jättemycket. Därför vill jag ju lägga till andra kurser som jag tror att jag klarar, typ psykologi och filosofi, men jag vet inte om jag klarar just matten och fysiken. Det ar ju börjat kärva med matten nu, och jag har aldrig, någonsin, varit bra på fysik. 
 Det dryga är att jag antagligen, om jag nu bestämmer mig för att genomföra det, inte kommer att få för mina päron. Särskilt inte fordon. Fast nu lutar det mer åt el. Då får man bättre betalt.

 Men då måste jag ju lämna blondinerna, och vi har ju faktiskt jävligt kul. Så det känns ju en aning tråkigt, om det nu blir så. Men vi får se, har ju ingen lust att gå ett år extra.

Blä på allt just nu. Eller ja, nästan allt. Och jag har ont i knäet, för vi körde badminton på idrotten. Hoppsan.

Dagens citat:
  - Undrar hur många gånger du sa "aj" nu Klara?
  - NEEEEEEJ! NEJ! NEJ! NEJ!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Vad är det med er och AJ? jag blir ju NYFIKEN! xD

2010-03-12 @ 00:16:47
Postat av: Gabriella

Ja, det kan du! haha, jag kände för att komma ut ut garderoben. öh, eller? Ja, strunt samma!

2010-03-12 @ 00:35:59
URL: http://gabriellafjellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0