Q.

Tanken är att jag ska försöka sova nu. Problemet är däremot att så fort jag lägger ner huvudet börjar allt snurra. Och inte sådär att tankarna snurrar, utan snarare rummet. En aning obehagligt, så jag törs inte riktigt lägga mig än. Men snart så.

En annan tanke var att jag skulle plugga klart idag eftersom att det blir knapert om tid imorgon. Ändå har jag hälften kvar,på grund av min jäkla självdisciplin. Men till mitt försvar så gick det ju bra tills Linn kom. Sen hittade man ju ny bra musik, nya youtube-klipp, nya bloggar etc. Jag är ju inte så bra på att koncentrera mig. Särskilt inte idag. För idag har jag varit superborta halva dagen. Jag kommer inte ens ihåg om jag sov något inatt eller om jag var vaken.

Men nu ska jag sitta uppe och plugga då. Imorn fyller mormor år, så jag borde ha pluggat idag. Det är inte mitt fel, det är internets. Sen att det ju var lite roligare att spela spel med systrar och mamma än att plugga matte ser vi också till att skylla på någon annan.

Dagens citat:
 - 70 %! ...eller det kanske var gurka?

Kommentarer
Postat av: Linda bus

när ska vi leka polly? :D

2010-03-11 @ 19:20:10
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0