Nyfiken blondin.

Idag har jag åstadkommit mycket. Min engelsklärare tror numera att jag är drogberoende, Klara är så nyfiken att hon kan sprängas när som helst och jag tror att jag har sträckt min ena vad på aerobicsen.
Med andra ord; en helt vanlig dag med blondinerna.

Men ja, idag på idrotten kändes det verkligen att det var ett tag sedan vi körde aerobics, för det kändes mer nu. Eller så är det jag som har blivit otränad. Kan mycket väl vara så också, när jag tänker efter. Men det ska det bli ändring på, jag ska fanimig komma i form. Snart.

Kan ju lika gärna börja det med en promenad med bästa om ett par minuter, inte sant?

Dagens citat:
 - Okej, nu pratar vi om något annat.
 - Okej, a. Vi kör kontantfritt... eller nej, men...

Jag vet inte om du är det bästa eller det värsta som har hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0