Klantig är jag.

Som förutspått sov jag bort halva dagen idag, gick inte upp förrän två. Dagen har sedan spenderats med att läsa och kolla på Mumin. Då vet ni det.

Ska strax ner till Linn, måste först knapra i mig alvedon. Jag är sjuk, igen. Kul lov, har inte haft någon energi alls, det enda jag har haft är en elak huvudvärk och halsont. BLÄ!

 Det hela blir ju inte bättre av att jag är allergisk mot precis allting. Använde en annan hudkräm än vad jag brukar för ca 20 minuter sedan så nu bränner, svider och kliar det på mina armar och mitt ansikte, så jag måste skrubba bort det först. Den hudkrämen jag brukar använda råkade jag kliva på, så korken trycktes upp och det mesta innehållet hamnade på golvet. Klantigt av mig! Just den hudkrämen är ganska dyr också. Suck.

 Jag hatar verkligen att vara hyperkänslig mot allt. Smink, hudkrämer, tvålar, deodoranter, rengöringsmedel osv. Det blir rätt mycket, och det gör ont som satan vill jag påpeka. Usch. Folk som inte tycker att man har rätt att gnälla vet inte vad de pratar om. För mycket blir väldigt mycket omständigare när man är känslig. Sminket man tvingas köpa är dels lite dyrare, dels kanske inte lika bra, och är väldigt uttorkande för huden. Det är inte det roligaste precis, och jag hoppas verkligen att min "allergi" vill försvinna av sig självt snart.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja det tycker jag :D hihi förstår det, du måste komma och kolla :D

2010-03-05 @ 22:56:51
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0